Proces realizacji zamówienia

  1. Zakup sklepu internetowego – po dokonaniu zamówienia potrzebujemy niezbędnych informacje do wykonania realizacji.
  2. Analiza potrzeb i wymagań – następnie określamy potrzeby i oczekiwania.
  3. Wybór motywu i przesłanie materiałów – wybierają Państwo jeden z kilkuset gotowych szablonów sklepów internetowych. Następnie przesyłają nam wszystkie materiały, teksty produktów oraz zdjęcia, regulamin.
  4. Personalizacja wyglądu – Natychmiast instalujemy i uruchomiamy wybrany szablon z przykładowymi treściami na serwerze. Personalizujemy sklep internetowy Woocommerce na podstawie motywu zgodnie z ustaleniami z naszej ofert i na podstawie przesłanych materiałów.
  5. Akceptacja wyglądu sklepu – Jeśli zaakceptują Państwo zmiany wprowadzone w szablonie, Wprowadzamy nadesłane przez państwa produkty, kategorie, opisy produktów, regulamin, oraz zdjęcia do panelu sprzedaży oraz przesyłamy Państwu działający sklep internetowy na WordPress do ponownej akceptacji.
  6. Weryfikacja i testowanie – wprowadzamy ostatnie poprawki, wykonujemy testy jakości i poprawności, żeby przekazać Państwu w pełni funkcjonalny i działający sklep internetowy Woocommerce. W tym czasie dokonywana jest finalna konfiguracja ustawień sklepu, metod wysyłki, kosztów wysyłki, szybkich płatności.
  7. Przekazanie gotowego sklepu – Następnie konfigurowany jest serwer i domena, certyfikat oraz ustawiana jest poczta firmowa. Zrealizowany sklep internetowy Woocommerce rejestrujemy w wyszukiwarce i przekazujemy wszelkie dostępy do sklepu internetowego po opłaceniu wszystkich płatności.